2010-09-09 ? 14:36:43

US-galamöte

Idag är det US-gale möte, så vi ska bestämma vilka som ska nomineras och få följa med på US-galan. Det är jättesvårt att bestämma vilka som får följa med eftersom alla vill ju följa med men vi kan bara bjuda några stycken. Så vi ska överväga nu idag vilka som vill mest. Bli inte ledsna om ni inte blir inbjudna!
Sen så har vi nominerat några i kategorierna Bästa USEK, Bästa Stallkompis, Bästa Skötare, Sportsligaste Tävlingsryttare och Bästa Ungdomsledare. Jag ska skriva om ungdomsledare men jag vill verkligen inte skriva den, jag vill skriva Tävlingsryttare för det är typ den enda jag vet något om. x( Mit liv är förstört. Ska försöka övertala Ellie om att få byta, heja på mig !
Just nu sitter jag och dricker en ny grejsom vi har börjat med hemma, Oboy Dark, så himla gott. Det är vad det låter som, typ Oboy fast mörk choklad, extra kakao. Sitter och äter det nu :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: