2010-09-22 ? 13:56:43

Tävling på söndag

Nu har startlistorna kommit upp :D

LD, Startar först av 14 ryttare i kat B/C.


Har väl inte sådär jättehöga förväntningar på en nolla, eftersom Sparre kan vara lite busig och leka lite rodeo. Men det kommer bli kul iallafall, så får vi se hur det går :D Men buhu jag startar först av alla, fett jobbigt, då måste jag gå upp hur tidigt som helst, för första start är 9:00.. Fast iförsig så är jag den enda som vet med 100% säkerhet när jag startar och det är ju bra :)

Åh juste sofie har du nummerlappar?? :o

Haha, ett skitfult collage jag gjorde för jättelänge sen, passar ändå ganska bra just nu :D

Charmigaste bilden:




Kommentarer
Li

Va kul :D

Vart är tävlingen? Äre lokal? :)

Men om det är lokal, hur blire isf med att du är för gammal eller är han c-ponny? :) <3

2010-09-22 @ 17:01:13
URL: http://linester.blogg.se/
Clara

kul:D

men kan han stegra på kommsndo lr?:o

2010-09-22 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: