2010-09-08 ? 12:08:12

Provridning nästa helg

Nu har jag bokat in ennu en ponny som jag ska åka och provrida på lördag i Karlstad. Ska bli roligt :) Det är ett sto född 01 som heter Early Morning Grey men kallas för Thea. Slänger upp annonsen..

Dm segrare hoppning, kat D.
Connemara sto, f. 2001 till salu pga ålder på ryttaren. Bra hoppstam, mor som gått Mvs A i skandinavium med vinnst, morfar som vunnit DM i fälttävlan.
Underbart snäll vid all hantering så som skoning, klippning, dusch, bad i sjön och lastning, en ponny du kan göra precis allt med! En ponny med stor utstrålning och ett hjärta av guld.
Hon älskar att hoppa och har mycket bra tekning och är inte tittig.
All utrustning medföljer!
 
Hoppad 130 med ryttare och tävlad upp till LA med vinnst och placeringar, DM segrare 2010, tävlad omhoppning på 115-120 med noll fel. Riktig rosettplockare, rosett med hem från i princip varje tävling! I dressyren har hon steg för att gå de högre klasserna (FEI) men inte tävlad mer än LA med godkänd procent och LB med plac. pga ryttarens ointresse och längd. Vill ut på tävlings banorna med en ny kompis. Vid intresse kontakta Alexandra 070-5727489
 
Pris   100 000 kr

Och en bild:



Idag är jag iaf sjuk :( Vaknade i morse med skitont i halsen så mamma ringde och sjukanmälde mig. Men nu mår jag mycket, mycket bättre. Ska träffa Elin idag, men hon slutar inte förren kl 16, så julia kanske tar en sväng förbi inann och kollar på senaste provridningsfilmen :)
Elin och jag hade tänkt gå på stan och så ska hon styla mig så kan vi fota lite olika kläder, senaste gången hon gjorde det valde hon så jäädra snygga kläder. Vi ska gå på Monki och Weekday tror jag. Och så kanske typ dom vanliga som tex H&M.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: