2010-09-26 ? 19:52:29

privatskola?

Snackade just med pappa och han hade snackat med en kille när han var i england förra veckan. Den här killen gav ett förslag om att jag ska börja på en privatskola i england, fett kul det skulle vara! Och grejjen är att han hade plockat ut ett par skolor åt mig. Den ena var en flickskola (vilket kanske är lite tråkigt) och den andra var blandad. Det roligaste av allt var att alla skolor han hade plockat ut hade egna stallar och en elitidrottsutbildning, och man fick ta med sig egen häst! (eller låna). Så sjukt roligt! Och väldigt bra för jag är så urusel på engelska, och min ridning måste verkligen bli bättre!

Först så var det Queen Ethelburga's (både killar och tjejer) tydligen så kommer det människor från många länder och utbildar sig här:

Klicka här!!! för en film om ridporten på skolan. (klicka på "english")
Klicka här!!! för att komma till deras hemsida! (ful&rörig, jagvet)

Sen så var det stonar school (flickskola), verkar minst lika bra!

Klicka här!!! För att komma till deras hemsida!

Åhh det verkar sjukt bra, frågan är ju lixom bara om jag vill flytta till england om ett år? Idéen är ju typ att jag ska åka till ett av de stora ridsportsanläggningarna för att se om jag vill bo i england ett år eller inte. Men jag är så himla osäker just nu :P jag får se hur det blir med det här, jag får ta en sak i taget och se hur det blir med fina lilla thean först :) hon är första prioritet just nu, hoppas hon går igenom :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: