2010-09-15 ? 21:47:58

Pärlviken

Igår va jag på pärlviken med sofie och det var sååå mysigt, har verkligen saknat det stallet :) har typ inte varit där på ett år och träffade sofie typ senast på the voice och då var det typ bara hej och skrika lite grann. vi hade jättekul igår och jag fick hoppa sparre (hennes b-ponny) och sofie frågade mig om jag ville tävla honom i LD och LC någon helg. Jag bah whuuut, men nu har jag iallafall skrivit in honom i min tdb så får jag se vad jag anmäler mig till. Är ju på gränsen till förstor för han, men han orkade bära mig utan problem, hoppa 90 och göra omhoppningssvängar i god balans så det borde funka. Sen så väger jag ju inte för mycket för gotlandsruss enligt russregeln (max 55 kg) så det borde gå bra. Det är ju lixom bara 60 cm i lägsta klassen.
Lite bilder på Sofie och Sparre från igår:



Och skitdåliga bilder som sofie tog på mig och sparre xD


Haha vad gulligt :)

Idag har jag varit och snackat med hanna om en grej, säger inte vad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: