2010-09-29 ? 16:58:27

Lika långa, Lika dana?

Gud, min lillasyster har nästan vuxit om mig. Hon är 3 och ½ år yngre än mig, och endå så är vi lika långa. Hon kommer absolut växa om mig, så det här blir nog sista bilden där jag är längre än henne :(

Tycker ni att vi är lika? Jag tycker inte vi är särskilt lika, men många andra brukar tycka det. Tex när vi var i Brasilien senast så var det en servitris som trodde att vi var tvillingar! Fast iförsig så tycker ju jag att alla brasilianare ser likadana ut så det är väl samma för dom.. Nje, jag och min syster är inte alls lika.
Kommentarer
Li

Jag tycker inte att ni är lika alls :o <3

2010-09-29 @ 21:59:24
URL: http://linester.blogg.se/
Anki

Finaste tjejerna!

2010-09-30 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: