2010-09-23 ? 09:00:49

Idrottsdag

Haluu! Idag så är det idrottsdag, vi ska gå typ långt och ha matsäck med oss, så det blir nog mysigt. lärarna kallade det för kulturvandring, jag vet inte riktigt vad det är :P
Det har varit en superskön skolvecka, i måndags slutade jag som vanligt tio i fyra, men annars har jag slutat 12 varenda dag, najs :) Just nu går jag och väntar på att det ska bli pluggigt men det verkar inte bli det som tur är. Alla sägar ju att natur natur på södra är en av de pluggiaste, men jag snackade med en tvåa på våran nollning och hon sa lixom; jaaa det är skitmycket plugg, den här veckan hade jag en redovisning och två prov!! Enligt mig är det ingenting, i nian hade jag mycket mer plugg :P

Har iaf bokat in veterinärbesiktning åt thean, hoppas hon går igenom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: