2010-10-16 ? 22:01:43

Racketsport & Ridsport

Hejs!
Sov hos julia inatt, och sett Paranomal Activity (innan), så jävla läskig film! Måste ses om man gillar skräckfilmer.
Iaf skulle julia rida nisse kl 8 i morse så vi gick upp halv sju, snark. Det gick jättebra för henne!  (även fast hon tycker hon är sämst men hon är dum i huvet och där ska jag slå henne)

Sen så gick jag till enskede rackethall och spela badminton med Olivia D, Olivia L och Anna. Hhahahah, så ägande roligt, jag har blivit fett bra oxå (fast jag var säämst -.-) Men jag vann en match och då var jag fett stolt! Fast anna vann typ hela tiden men ajaaa. Och sen så körde vi typ rundbadminton, typ att man sprang runt nätet och sköt till andra sidan :)
Sen när vi var klara så visade det sig att rackethallen hade 25 års jubileum, så vi fick gratis vattenflaskor, och jag och Olivia (D) typ upptäckte att de fanns gratis buffe :D det var typ laxrullar, cider, minikorvar, muffins, klubbor, romröra, ostar mm. Haha och vi tog typ hur mycket som helst, så alla kollade snett på oss :P Sen så försökte Olivia äta på pinnarna för hon trodde dom var ätbara, hahah men dom var av trää, och alla kolla snett på Olivia :'') Sen på bussen kom vi på att vi tjäna på att åka dit för att vi fick mycket mat och vattenflaskor :)

Sen så åkte jag hem. Vi hade gäster så mina kusiner var här men jag satt typ mest vid datorn :P


Imorn är det dressyrtävling, rider LB:1 på Zidane. Kanske borde börja lära mig programmet nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: