2010-10-14 ? 21:37:16

Rubriker Suger

Idag så hare inte hänt något speciellt egentligen, hade matte och fysik och det var kul :) Sen så drog jag och hade usek-möte. Vi typ planerade typ spökrunda i parken och sånt, var väl inget speciellt vi tog upp.

Jo, iförej så utsåg dom mig till kassör nu fast jag inte ville, vilket var ganska dumt gjort eftersom jag kommer ha svårt att hinna med det, plus att jag inte ens vill va det, men aja, jag sa aldrig att jag ville vara det. Så då äre inte mitt problem mer. Kommer väl att hålla ca en vecka med mig som kassör, men då kan jag ju ändå skriva på mitt CV att jag var kassör för usek 2010 :)


Sen så var jag med Frida och vi gick på ledarkurs nånting, där vi gjorde absolut ingenting utan satt och pratade om helt andra saker med Julia, Wilma, Agnes och Clara. Och Irre då.
Och vi snackade om skolor och sånt och typ om kungsholmen eller södra var bäst.

Sen så åkte jag hem med Julia :)


Jag just nu, nya naglar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: