2010-10-08 ? 20:02:40

Så blev man hollywoodstjärna...

...eller inte, men såg flera ;) Det är nämligen så att dom håller ju på att göra en amerikansk verision på stig larsson/millenium böckerna, och dom spelar in preciiis utanför min skola! Just nu är det "the girl with the dragon tatoo" eller "män som hatar kvinnor" som dom håller på att spela in. Så dom hade satt upp världens kran vid södra latin och så gjorde dom konstgjort regn med den. Haha, och vi (olivia, anna, olivia och jag) stod och kollade på när dom spelade in :D Men det var helt sjukt, dom skapade värsta spöregnet på hela gatan med den!
Om jag håller ögonen öppna så kommer jag kanske få se Daniel Craig skymta förbi :) Han satt tydligen på caféet vid vår skola hela morgonen, och var tydligen på inspelningsplatsen när vi var där, hade spelat in scener precis innan vi kom :) men jag missa honom "/

Nyheterna nyss, om detta:

Kommentarer
sigrid

såg han(daniel craig) och allt annat från fönstret :)

2010-10-08 @ 21:29:40
URL: http://carantiliel.blogg.se/
Mia

Häftigt Sigrid! Jag tänkte på er när jag cyklade till jobbet i morse och gatan var avspärrad.

2010-10-08 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: