2010-10-05 ? 13:01:13

Najjs

Hejs! Idag var det en supersoft dag i skolan, först samhälle och sen matte, och så slutade jag klockan 12 :)

Några undrade om veterinärbesiktningen, den är uppskjuten till den 20e oktober pågrund av lite olika anledningar :)

Håller på att kolla lite på transporter. Vi funderar på att köpa en senare, eftersom det kan bli lite jobbigt att hyra och hålla på. Men inget är säkert. Dessa modeller kollar jag på:

Cheval Liberté GT2 Aluline

Cheval Liberté Gold Grand Confort

Boj Classic

Värmlandsvagnen Champion by Christ

Umesläp B60

Alla transporter jag tittar på har sadelkammare, det känns lixom bättre om det finns så slipper man stuva in allt i bilen. Sen så är ju boogie viktigt för mig. :) Inte för att jag ska köpa någon transport, men det är så himla kul att kolla på! Vilken transport tyckte ni var finast?

Drömmen vore ju självklart en sånhär:

Boj Wagon R

Kommentarer
Clara

om du köperköp boj.har hört från flera jåll att dom håller bäst o längst;)

2010-10-05 @ 21:29:41
Jasmine

Den högst upp var riktigt fin :D

2010-10-09 @ 19:00:28
URL: http://eniimsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: