2010-10-24 ? 20:58:47

Ingenting och lite till

Hej!
Idag vare hopptävling på enskede, var med på Faramir även fast jag inte hoppar längre. Han har iaf blivit så himla fin och det var grymt kul att hoppa honom. Vi fick till några grymt bra svängar också i omhoppningen så det blev en andra placering. Duktiga polle :)

Hade egentligen tänkt att det här skulle bli den sista gången jag hoppar honom, men känner mig inte så säker på det längre. Är ju klubbhoppning snart igen, 14 nov. :)

Måste bara säga också att alla nya hästar är KNÄPPA! Grymt kämpat alla ryttare idag!

Två bilder som inte alls var särskilt snygga:



Fast visst har jag snyggt ass?
Kommentarer
Li

Har du inte köpt thea då? :P

2010-10-24 @ 22:21:20
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: