2010-10-31 ? 20:54:11

Guldponny

Idag vare ju ponnycup i dressyr på finaste Zidane. Han skötte sig bra, lite småmissar och så, men ponnyn är ju grym. Enskede vann med ca 60 poäng och jag fick guldet på ca 69% tror jag. Extra kul var att alla hade superdag och var superfina, fast Faramir var lite damp ponny :)

Miniatyrbilder(klicka för att se större):
Sarah och Faramir, Jag och Zidane, Ellie och Nisse, Frida och Acro!


Hehe, sen så vare fika. Dock så verkade alla ha lite dålig aptit, inte ens kladdkakorna blev uppätna!
Efter att ha packat ihop allt stök som brukar bli på bänken efter tävlingen så gick jag hem med Frida :)


Kommentarer
Li

Var det ngn ganska liten blond tjej med ifrån Mälarhöjden? Typ lite kortare än mig ;) Vem hade Emmi isf? :D <3

2010-10-31 @ 23:46:18
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: