2010-10-10 ? 23:37:17

Frågor!


Haha Li din spammer x)

Abdullah ägde! Hehe, fast han va ju typ lite oruttinerad i jämförelse men pappa har varit mkt i Saudi och deras ridsport behöver verkligen en kick frammåt, dom har typ bara galopphästar.. Och så blev han ju så glaad :D
Jag hejade också på Pessoa, men men, det gick som det gick med klant fuxen. Och Philippe red också skitbra, men jag hejade inte så mkt på honom, men tyckte väldigt mycket om hans ridning!
Men hejade inte på en viss sista deltagare som jag fortfarande är sur på sen han slog roffe i OS :o Hehe, barnsliga jag ^^

Abdullaahh ♥

Sen så på andra frågan:
HAHHahhah nej Thean har inte vunnit SM, men det kan man tro va med tanke på hur fin hon e ;D
Det står DM på täcket, hon vann DM för Värmland. Det går i först stilhoppning och sen "vanlig" hoppning med omhoppning. Och hon var bäääst :) Alltså värmlands bästa hoppponny :)

Kommentarer
Li

Hahaha okej ;) <3

2010-10-11 @ 17:43:25
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: