2010-10-05 ? 22:05:34

Dressage

Ciao! Har varit och ridit dressyr nu, på enskede. Red Zidane, och jaa det gick väl helt okej, men det är fortfarande mycket att jobba med. Han är mycket mer avlappnad nu i skänkelvikningarna, men jag tycker fortfarande han lyssnar halvkasst på sidförande. Sen så hatar jag när man hamnar bakom Corin, vilket jag gjorde hela tiden! Och han var typ helt galen och sparka och vifta med svansen och så, så då blev ju självklart Zidane ganska spänd. Men aja :)

 

 

 

 































Jag och Zidane km-vinst 2010. Omg 1.

Sen så blire ponnycup dressyr den 17 mot Mälaröarna. Senare samma dag har jag anmält mig till klubbdressyr LB:1 på Zidane :)

 

Kommentarer
Li

Fina :)

Hur ska du hinna båda? ;o

2010-10-05 @ 22:18:22
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: