2010-10-02 ? 13:35:20

Design och Globen

Hejjs! Sorry att jag har varit dålig på att skriva de senaste dagarna, jag har varit supersjuk :(
Som ni ser har jag fixat en ny bloggdesign :) Blev den bra? Dålig? Är det något jag ska ändra?
Tycker personligen att bilden på mig och zidane (fuxen) inte blev så bra men aja.

Idag ska jag eventuellt ta en fika med Ebba Borssén, och sen så är det naturarfest på kvällen, men har ju varit sjuk så jag har inte kunnat köpa någon biljett så jag vet inte om jag kan gå.. men det löser sig kanske :P
Sen så måste jag boka globen nuu :o Jag ska gå på minst en show med Julia Belik, sen så vill jag gå men Elin Lovén också :) Och så ska jag ju gå på mässan alla tre dagarna! För på fredagen så är ju allt kvar, och på lördagen har allt lagom pris, och på söndagen är mycket slut men det som är kvar är på rea! Sofie Wallin och jag ska typ gå på mässan någon av dagarna. :D
Vet inte vilka av showerna jag vill gå på, men finalen är ju tradition! Älskar att se Prins Carl Philips pris.
Vilka shower ska ni gå på?
The giant golfboll
Kommentarer
Clara

najs design:D

när är besiktningen på thea?

2010-10-02 @ 17:40:07
Li

Har inte heller bestämt än men troligtvis söndagkvällen :)

2010-10-03 @ 11:40:32
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: