2010-10-03 ? 20:23:18

Alldrakäraste Syster

Haloo! Idag så har det varit lite hemmadag eftersom jag inte kände mig riktigt kry igen :S Vi hade några lunchgäster här, och sen så va jag med min lillasyster Alice. Vi spela typ något jättekul hästspel från internet, haha vi höll på och dö hela tiden för vi sööööööög. :D Haha men det var typ ganska ägande hästspel, online, gratis, bra gjort, skitsvårt för min häst vägra typ hela tiden, haha. Kan länka sen om nån vill spela det!
Syskonkäärliek, not ♥

Nu ska vi se på "I love you Phillip Morris". Hoppas den är bra :)



Alice ville att jag skulle länka till hennes blogg också, medalice.blogg.se. Jag fixade designen, hehe, fast den är inte klar :P
Kommentarer
Li

krya på dig :)

2010-10-04 @ 16:16:26
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: