2010-10-09 ? 00:11:46

1 red school means a good day

Hahaha, förresten, var så himla tagen av det dära med hollywood så jag glömde berätta om dagen. Helt okej dag, fysikprov och svenska prov. Fysiken hade jag ett fel på tror jag :'( Svenskan gick ok, men skulle skriva en uppsats om en bok, och jag hittade på lite för jag hade inte läst den men det blev superbra, haha.

Dagens höjdpunkt var helt klart samlingen, såå roligt. (hela skolan samlas i aulan, anordnas av södra latins audio virtuella sällskap, slavs) Denna veckan var det twilight-tema, så det var typ debatt mellan team edward och team jacob, nollningsfilmer, palindromhjalmar, dansnummer på temat och en så jävla bra sång+ video om att edward vill ha sex med bella. Hahha så klockren. Tänkte lägga upp den här men den är inte ute än så lägger upp den någon annan gång.

Så länge kommer lite andra filmer från min klockrena skola.
Första gången man höre talas om både samling och slavs, haha i matsalen.. udda


En nollningsvideo, till vemfanvetvem, typ sammare? Våran ägde mer.


Haha, typ välkomstvideo, visades första samlingen. Musiken i början verkar ha fallit bort..


Haha, fett sugigt att dom bästa videosarna inte var upplagda men aja :) dom bra kommer säkert upp sen på slavs blogg

Och nu låter jag typ som värsta nörden som äääälskar sin skola för att man inte har något annat liv, men jo jag har ett liv men jag tycker bara min skola är värd att älska. Sen så la jag upp dom för att en viss person skulle se dom för hon ska börja på södra!

Jaja, det var allt för mig idag, imorgon kommer fler inlägg, ej skol relaterade!
Kommentarer
Slavs Suzy

Hej! Såg att du hade länkat till samlingsbloggen :D TACK för att du uppskattar samlingarna så mycket! Det värmer. Nu har jag lagt upp musikvideon på bloggen så det är bara att checka in ;)

2010-10-09 @ 13:22:18
URL: http://samlingsbloggen.blogspot.com
sigrid

sv: tack :D vad jobbigt :S har aldrig tävlat med häst förutom på ridläger och sådär då xD fast funderar på att kanske göra det efter jul eller nåt.. vill lära mig mer först

2010-10-09 @ 14:46:02
URL: http://carantiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: