2010-11-01 ? 19:02:12

Globen bokad!

Nu har vi äntligen bokat Stokholm International Horse Show, det blev Finalen på Söndagkväll! Finalen är ju tradition för min del, sen så får vi se om jag gå på någon mer show. Finalen går jag med Julia, Wilma, Cassie och Lollo!

Vi ska sitta i sektion B17 eller B15, kommer int riktigt ihåg. Helt ok platser, man kommer iallafall få se allt, men det kunde ha varit bättre. Jag är ju alltid så sen med att boka, förra året satt jag vid B23 tror jag. Drömplatserna skulle vara sektion A24, men dom måste man nog boka i god tid för att få :p

Funderar ju på att boka fredagen också, dressyrclinic med Edward Gal, men är det värt det? Jag menar, Tortilas är ju såld, kan han fortfarande vara med på honom? Julia vågar iallafall inte boka. Jag får se hur jag gör.

Jag ska iallafall gå på mässan i Annexet så många dagar som möjligt, 60 kr inträde - shoppa gaaalet för alla sparpengarna :) Julia kanske kommer ha en fjording då att shoppa till? Och Cassie och Lollo också? Hoppas!



Taggaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: