2010-11-07 ? 21:14:43

Tävlingar

Har förresten anmält mig till en stalltävling på Pärlviken den 20/11, så man har något att sikta mot :) Tänkte starta de två högsta klasserna; 70 cm hoppning och LB dressyr. Inte sådär jättehögt men superbra träning, och så kan vi få våra första rosetter.

Sen så funderar jag på att hoppa en lokal innan året är slut, har kollat lite så kanske en LD i Gustavsberg i december? Dom har ju flera ridhus så då är det ju inga problem om de är snö, frågan är bara om det är halt för transporten också. Annars kan jag ju hoppa pay and jump på runsten :)

Men får se hur det blir, kanske låter henne vila i dec istället om det blir dåliga träningsmöjligheter.



?
Kommentarer
Li

Jag ska kanske till Runsten med Lady ;) <3

2010-11-07 @ 21:37:12
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: