2010-11-09 ? 21:01:31

Snöstorm

Idag kunde jag åka ut jättetidigt till stallet. Dock var det typ väärldens snöstorm så jag kunde inte rida ute idag häller :( Så jag tog det lungt, skrittade i ridhuset i 30 min och travade kanske 15 min och galopp 5 min :) Thea var lite ofukuserad då det var duvor i ridhuset och det blåste utanför. Men i slutet var hon fin :)

Imorgon åker jag kanske med Nido och Cuba till Botkyrka och kollar på hopplektion. Kanske ska börja hoppa där varannan vecka med Thea :)



Sen så åkte jag till enskede och red Zidane, gick inte så bra i början då mitt ena stigläder var för långt, hehe. Men sen i slutet gick det bra :)
Kommentarer
Pernilla

Vilken jättefin bild :)

2010-11-09 @ 21:44:52
URL: http://hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: