2010-11-03 ? 21:00:27

Några dar eller fler

Halooo! Red Corin i 17 gruppen igår och det gick väl ganska bra, han var ovanligt lugn. Men sen när vi skulle hoppa en liten bana så sa irre, "var så god och rid!" och då gick han totalt i luften, hahaha.

Sedan red jag Zidane i specialen, första halvan gick piss, andra halvan var han ganska fin, så är väl nöjd :) Ska rida PCD borta mot Gustavsberg om några veckor, kommer inte riktigt ihåg datumet :P

Imorgon (torsdag) ska jag försöka rida igen i både 16 och 17 gruppen, så det ska bli kul att se vem jag får.
lördag ska jag vara flag på enskedes hopptävlingar, jag flaggar 120 :)
söndag tror jag att jag ska kolla på ponnycupen hopp (är ju för gammal för att vara med), gryymt konstigt lag och konstiga hästar, haha, men vi får se hur det går, enskede har ju väldigt duktiga ryttare. :)

Sen på fredag kaanske det händer en väldigt speciell sak, vill inte säga det här, men ni kommer få veta ifall det blir så :)


gaaaammal bild :)
Kommentarer
Li

Svar: Ja det är fint :) Asså inte lyx men mysigt ;) Det är pyttelitet, 3 gigantiskta inneboxar & tre ute ;) Har bara åkt bil hittils men hemifrån mig så tar jag buss, pendel, buss ;)

2010-11-04 @ 12:43:58
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: