2010-11-07 ? 20:23:20

En söndag

Hej! Idag åkte jag 11 bussen ut till Thea. Frida var också på bussen och hon skulle ha silver så jag ba yay :) Sen så mocka jag och fixa påsar innan jag red.

Jag red ett lätt dressyrpass i ridhuset, ganska kravlöst, typ ganska lång och halvlåg form och mest ställa böja i trav och lite galopp. Frida red också och hon ställde fram upphöjda cavaletti, och då blev jag ju bara tvungen att pröva, thea skötte sig super. Sofie fotade lite, men sofie var skit sugig på att fota och så fotade hon bara när det gick dåligt, sen så skyllde hon på att hon frös och ja ba :ooo haha men älskar dig endå :)

pics









min fina lilla ponny :)

Sen så drog jag och kolla på PCH, Enskede fick fyra fel och Roo likaså, så det blev oavgjort. Roo red superbra på våra lite kluriga ponnyer :) Saknar dock PCH lite, hatar åldersgränser :(
Sen fick man ju gratis Ponnycups fika hehe.
C-ya!
Kommentarer
Anonym

du jag eh bäst på fota:D

2010-11-08 @ 22:07:32
URL: http://sofiewallin.blogg.se/
Rebecca

Är det inte kallt med så öppet ridhus :o?

2010-11-21 @ 00:32:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: