2010-05-23 ? 23:23:56

PCH final

Idag var det ponnycup hoppning final som vi då anordnade på enskede. Det blev en ganska så rolig bana endå, lite lågt kanske. Jag tycker att båda dom som red Faramir lyssnade ganska bra och löd mitt råd om att inte dra honom i munnen ifall han blir pigg, så han lär väl vara som vanligt till på Fredag.
Sen så efter matchen hade vi lite kul med min kamera. Slänger upp en bildbomb, eftersom det är roligare än text :)

Framridning och hoppning inför de andra lagen. (så de ser hur man ska rida våra hästar)
Jag och Faramir:


De andra i laget: :)





Och sen så hade vi lite kul på fridas (ö)kända minicyckel, som förra inläggets kärring dampade loss på :)

fler bilder kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: