2010-05-19 ? 22:33:29

Miss Ebba Linnea Florentina Asplund

Hej! Detta är min nya blogg! Här är vart jag kommer skriva ner vad som händer, mina tankar, mina känslor och mitt liv. 

Jag är en glad tjej född 1994. Mitt stora intresse är ridsport och jag tävlar aktivt i både hoppning och dressyr. Dessutom är jag skötare på min stora hoppstjärna och gosängel Victourius Quai-gon kallad Koftan, och min lilla dressyrstjärna som är helt underbar; Zidane.
Jag kommer också skriva mycket om mitt andra intresse som är kläder. Inom det området har jag haft många olika stilar genom åren, ni ska få se! :)
Sist men inte minst så komemr jag skriva om min underbara vardag, mina underbara vänner och en hel del massa annat kul!
Hoppas ni kommer gilla bloggen!



Kram
Miss Ebba Linnea Florentina Asplund
Kommentarer
Elin

OJ, vilken ful ibld på mig haha ;) <3

2010-05-20 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: