2010-05-20 ? 07:50:32

Longing for someting else, something new

Borde egetligen inte sitta här och skriva just nu men har så otroligt tråkigt. Idag har vi prov i elektrokemi, jag börjar skolan om 50 minuter och jag har inte ens börjat plugga till provet. Allt är så himla misslyckat, funderar på att säga att jag inte kan göra provet idag men då kommer jag bara få ännu fler rester. Jag är så himla glad att vi fick biologi och inte kemi på nationella.

Någon som förstår det här ovanför?

Just nu längtar jag bara till sommaren. I sommar ska jag och min kompis Klara eventuellt hyra två hästar från Östermalms ridskola, Afrodite och Viktoria :) Berätter mer om detta sen.
Afroditevictoria
Afrodite och Viktoria.
/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: