2010-05-20 ? 16:27:35

Gröna hagar, guldtrailers och amerikanska brownies

Jag mådde riktigt dåligt i morse, ont i huvudet och magen. Jag orkade verkligen inte gå till första lektionen men mamma mailade min mentor fredrik och sa att jag kommer ändå men kanske måste gå hem sen. Så jag släpade ivag mig mot skolan låångt innan andra lektionen skulle börja. Sedan satte jag mig efter halva vägen på Café Baresso, ett underbart café på swedenborgsgatan och tog en brownie och en juice. Brownien var jättemäktig så då började jag må illa istället.
Iallafall kom jag till andra lektionen som tur nog var bild och gjorde en ganska rolig film med pappersfigurer tillsammans med Johanna och Salme. Kan lägga upp den här någon gång kanske :)
Sen så mådde jag så dåligt att jag gick hem. Väl hemma sov jag i två timmar så nu mår jag bättre. Missade kemi provet men det kan jag göra nån annan dag.

Sedan så ringde vi Hanna på östermalms ridskola och frågade om transporten som vi ska ha Afrodite och Viktoria i. Så nu har vi bokat båten åt hästarna ner till Gotland, ska bli superkul!

Sen så har vi kollat lite på hagar. Vi ringde lantmäteriet om en hage brevid Klaras hus och frågade vem som ägde den, vilket var kommunen. Så då skulle vi få tag på en ansvarig i kommunen, vilket ledde till kurragömma på telefon. Tillslut var det någon som inte svarade och då tog det stopp. Aja, vi har Gundelas hagar iallafall så vi får se hur det blir :) Våra hästar ska iallafall få världens bästa bete!

Längtar till sommar :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: