2010-06-16 ? 09:59:53

It´s gonna be a time to remember

Hej bloggen! Har inte bloggat på ett tag men ska bli bättre :)
Kommer iallafall blogga jättemycket i sommar oavsett för jag vill ju att ni ska veta hur jag har det i sommar!

Igår så vare specialens tävling. Jag hade självklart Zidane och det gick väl sådär, han var fin på framridningen men inne på banan blev han jättespänd. Vi fick kanske inte så jättebra poäng men vi kom på fjärde plats av 10. 
Dock tyckte jag domaren dömde överlag lite hårt då hon inte delade ut en enda åtta trots att det var många som hade förtjänat det. Dock så hade hon lite svårt att dela ut femmor också, hon delade lixom ut 7or för bra och 6or för mindre bra hela tiden.

På lördag åker jag och nicki till Gotland! Ska bli så otroligt kul! Vi ska fira midsommar ihop och dansa runt stången i våra speedomössor hahah. Sen så ska jag fixa ihop nicki med en kille, säger inte vem men han är söt iallafall..

Och så på tisdag så hämter jag hästarna till gotland så jag hoppas verkligen vi har fått upp stängslet tills dess :)


Jag och Isabel
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: