2010-12-07 ? 13:22:16

Blogga

Hejsan allesammans! Superledsen att jag inte skrivit på typ två veckor, men har verkligen inte haft tid. Jag lovar att det ska bli ändring på det nu. Lite roligt är att jag ändå har 25 unika per dag trots att jag inte skriver.

Jag kommer inte orka skriva vad jag har gjort exakt dessa två veckor, men iaf nämna vissa speciella grejer som jag iaf kommer ihåg :)

Jag har varit på globen. Var där på söndagen hela dagen och shoppade upp tre studiebidrag som jag sparat, hehe fast det gick typ inte att ta ut alla pengarna för bankomaten sa att det var för mycket.. Men iallafall så köpte jag:
-Knallrosa och turkosa lindor
-Rosa Tattiniluva
-Rambo ländtäcke
-Beigea och blåa ridbyxor
-Namnskylt till Thea
-Jacson väst
-Smörjsaker
-Silikonsnoddar
-Massor med ridstrumpor
-Swarovskipannband
-m.m.

Sen så var vi ju på finalen, vilken jag tycker var väldigt bra i år :) Mycket roliga grejjer och dom drog över med mer än en timme. Roligast var nog stjärnornas hoppning och prins carl philips pris (vilken var roligast eftersom thea har vunnit över många av dom ekipagen som var med där, så det kunde jag skryta med hehe..) 

Sen så var det kul över hela söndagen eftersom vi var ett ganska stort gäng som var där, plus att jag träffade på säkert över 30 personer som jag kände, snacka om att hästsverige samlas i globen. Dock var det typ nästan inga från enskede som var där ?! haha enskede outsiders.. ? :)
Haha och stösta underhållningen var ju typ tjuren, asså seriöst jag kunde stå där och garva typ hur länge som helst. Vågade dock alrig rida den själv ..





Sen så har jag under dessa två veckor trillat av thea för första gången, och andra. 
- Första gången var på hoppträningen på botkyrka då thea gjorde världens nit på jordens minsta hinder på typ 80, då flög jag åt helvete med hela tränset med mig, haha. Faiiil..
- Andra gången var när jag och sofie skulle ta vinterbilder i sommarhagarna. Thea var typ ganska taggad, och så när vi skrittade fram så började hon helt plötsligt bralla som en galning, haha. så jag typ landa på halsen och hängde under den på något sätt hängande i tyglarna (stackars thea) Sen så var jag ju tvungen att släppa, thea stod helt blickstilla fina lilla tjejen. Jag blev väldigt blöt :( Sen så red vi runt lite och fotta och sånt, fast thea var så taggad så det blev inte så fina bilder xd Men det blev jättefina bilder på sofie och sparre, spec när sparre bocka haha. Thea bockade en massa och typ halvskena och sånt, men sofie lyckades inte fota den stördon. :)

haha, ingen vidare fin bilda va?
Aja nu orkar jag inte berätta mera saker, byyee!

Kommentarer
Li

Fina bilder! :D

2010-12-08 @ 23:21:30
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: