2010-12-29 ? 18:03:06

Tre dar

Hej svej!
Vårat internet har legat nere i 3 dagar så jag har inte kunnat blogga på ett tag, men nu känns det najs att komma igång igen :) Har sett att jag fått lite roliga kommentarer igen, jag tar dessa i ett senare inlägg, för nu tänkte jag berätta om de senaste dagarna.
.
I Måndags var jag med Nicki på stan och shoppa lite och käka på Donken och så, feett najs :)
Sen så drog jag till stallet på kvällen och tömkörde thea i hackamoor vilket funkade sådär, det var skit svårt med hacket. Men hon jobbade helt ok med ryggen.
.
I Tisdags så var jag me Elin och vi gick på stan och sen drog vi hem till mig och såg på filmer från när vi var små, bla när vi tävlade dressyr, hopp och spelade teater.
Sen så hängde elin med mig till stallet. När vi hade klivit på bussen till stallet så säger busschaffören att alla måste kliva av igen, för bussen är inställd pga att en lastbil på vägen. Så elin och jag ba jahap och tog en buss till vårsta, och därifrån tog vi en buss till smällan där vi ställde oss och börja lifta, haha :) Den första som vi försökte lifta med plockade upp oss och vi var typ superduperglada! Fast en bit på vägen så tog det stopp för ingen fick passera då typ det brann i lastbilen och det var typ tusen brandbilar, polisbilar och abulanser såg det ut som :o så vi fick åka via dalsta istl (typ en halvtimme extra). Tillslut kom vi fram iaf. Vi släppte Thean i ridhuset efter att ha longerat henne en stund, hon blev superglad och bockade och gjorde värsta arabsteget mer lyft svans och härligt stora steg så vi ba shiieet. Så då fick elin leda runt henne en stund medans jag hämtade kameran. Självklart så showade hon inte alls lika mycket när jag skulle fota, utan travade snarare runt som en sur ridskolehäst haha. Men hon bockade iaf lite, och självklart ville inte kameran fokusera då, skit asså .. Aja, fina bilder kan vi få i sommar eller på tävlingar :)
.
Haha, här bjuder jag på några bilder, fattar dock inte min macbook så dom får förbli oredigerade och obeskärda :)
Idag så har jag bara varit hos thean, och ja träffat elin typ 5 min ;)
Red ut 30 min, thea var sjukt pigg och bockade lite och ville öka. Sen så red jag lite markarbete i ridhuset, thea var inte så fin i början men i slutet var hon bra. Vi hoppade ett par språng också på ett litet 60 hinder och det gick bra :)
C-ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: