2010-12-26 ? 23:32:36

Lite hoppning

Hey! Idag så satt jag och spelade sims 3 hela förmiddagen, no life asså :)
.
Sen vid tolv så drog jag till stallet, mötte sofie och frida på bussen.
Vi hoppade i ridhuset lite olika grejjer, typ galoppbommar, kombination, sockerbit, matta och en bom. Thea var duktig och skötte sig. Men sen när vi höjde kombinationen så stannade hon en gång så jag flög av mitt i hindret ;( Så då fick jag ont, blev sur och självförtroendet fick platt fall, så då fick Frida pröva och hoppa henne lite och vi höjde upp ytteligare , och då stannade hon lite för det var lite dåligt tempo men sen så hoppade hon superfint, frida red henne superbra :D Sen så hoppade jag upp igen och hoppade 1.10 med thean vilket hon klarade galant :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: