2010-12-24 ? 20:01:42

Julafton!

GOD JUL!

Nu har vi öppnat alla paketen! Tänkte berätta om några julklappar jag fick :)

En Charles Owen hjälm, svart, som satt perfekt!



Sen så fick alla i familjen varsin Mac Book Air av pappa !


Sen så fick jag lite Kingslandskläder :)


Och så blev jag lovad en transport, jag tror jag ska skaffa en Ifor Williams. Dom är väldigt populära i england. Robusta, säkra, extra stort fönster fram (thean blir arg om hon inte får det), fronturlastning, lucka man kan öppna så hästen kan stå och kolla ut, aluminium mm.


Sen så fick alice och jag the sims 3 :D


Och sen fick jag en massa mer bra saker som jag inte orkar berätta om som ridkläder och kläder och allt möjligt :D
Kommentarer
Li

Haha åh va många fina julklappar du fick! :D<3

2010-12-25 @ 02:01:39
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: