2010-12-19 ? 21:41:00

En slagg

Hejs!

Igår så skulle jag åka till thea, lite spontant sådär ringde jag elin och frågade om hon ville följa med. Det ville hon :)
Så vi åkte ut till thea och red lite försiktigt på stora volten (håller på och sätter igång henne efter vilan, ska egentligen bara skritta hehe). Det var feeett kul för det var så mycket snö och thea var superpigg! Hon blev inte ett dugg trött ;) Elin red henne också och hon gillade henne :) Hahhahahahha och jag höll på att garva på mig för det kändes så jävla kul när hon lyfte benen värsta högt ibland :D


oj jag kanske borde ha ljusat upp dom lite men aja ;)

Sen på hemvägen så kom vi på att jag kanske kunde sova hos elin för hon flyttade in i deras nya lägenhet i enskede igår! :D Det var superkul, vi spelade spel och såg på Mamma Mia.



Sen Idag så satt jag och elin och spelade Kalaha typ hela morgonen, Elin vann hela tiden ;o Sen åkte jag till theis och red lite försiktigt i 25 min, typ 20 min skritt och 5 min trav. Hon var pigg som vanligt :D

Bild från nån annan dag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: