2010-12-11 ? 20:37:20

Kortfattat bara

mhmmmmm, en massa fix idag. Känns som jag fått mycket gjort, både hemma och pluggmässigt. Sen så hade namnskylten till Thea kommit så då var jag och satte upp den, svart plåt med silvertext. Blev lite arg på en sak bara, usch :(
blev arg också på smurfas och c:o som kom precis när jag skulle dra ............. :)

(klicka för större bild)

Sen så var vi och kollade en sak idag. Det är nog en sak som jag ska göra, vilket jag har tre alternativ på. Oavsett vad jag väljer så kommer nog ganska eller väldigt mycket förändras. Om det blir så så kommer ni nog få veta det ganska snart :)

Kommentarer
Li

men ebba du kan nt skriva sådär, blir ju skitnyfiken :)))

2010-12-11 @ 22:29:10
URL: http://linester.blogg.se/
Elli

sv; Ja, jag hänger en del på stall compass :) Rider lite hästar där till och från :) Men det är ett stall jag verkligen kan rekommendera! :)



Men vilket roligt sammanträffande, ser du mig så får du hälsa, haha :)

2010-12-12 @ 21:47:13
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: