2010-12-10 ? 23:38:22

Fredagskvall

Hejs! Sitter har och skriver pa pappas ipad som kaaanske jag ska fa! Dock eren fran usa sa det finns inte aa och o om no fattar hahaha. Har iallafall just satt pa avatar och det e seriost varldens basta film. Hahah, jag ville kolla pa sen for nagra veckor sen och funderade pa att ladda ner den, men da sprang alice min syster och sa till mamma sa da fick jag inte gora det ... Sa da var jag pavag att ga ner o h hyra den istl men da borjade syster grata, haha och da visade det sig att hon hade kopt den till mig i julklapp, haha. Hade ju dock sett nastan hela filmen tidigare,dock inte slutet pga att vi inte hann, men idag fick jag alltsa se klart den. Jag tror nastan att det ar den basta filmen jag nansin sett! Aja nu ska jag sleepa, sorry for bildbristen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: