2010-12-20 ? 23:01:03

Dags för flytt :D

Haloo, jag tror jag får säga det här jag skrev om tidigare nu! 

Stallet där jag står läggs ned den 1 mars pga att kommunens mark som de ligger på har sålts tror jag det var. Dock så spelar det inte så stor roll för mig eftersom jag endå hade tänkt att flytta så snart som möjligt eftersom jag vantrivs. Jag vill träna och tävla seröst vilket ingen annan i stallet vill (nästan), och stallet sköts inte så bra. Dock så har jag många vänner där och stallgänget är roligt överlag (dock inte alla...). Jag tycker supersynd om vissa som blir tvugna att leta nya stall eftersom jag vet att många verkligen trivs :(
Jag hoppas jag kommer hålla kontakten med dom!



Så nu får vi se vart Thea och jag flyttar. Kraven är:
Minst ett stort ridhus.
Goda träningsmöjligheter.
Goda uterittsmöjligheter.
Max 35 min kommunalt från mig.
Bussarna/tågen går ofta.
Ett härligt stallgäng! :)

Vi har redan kollat på flera stora stall och stått i kö på många sedan november :)

Har ni några tips på bra stall? :)

Kommentarer
Isabel

verkar bra ,

http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=182935&catid=searchresults&searchid=3074988

:)



Synd att Freyja inte kan stå i box.. Verkar omöjligt att hitta en lösdrift med ridhus!

2010-12-21 @ 00:15:37
Julia

Har pratat med stallägaren därifrån, hon kunde inte ens säga vad närmsta busshållplatsen hette?

2010-12-21 @ 14:50:17
Anonym

1. Stockholms mark

2. Den ÄR till salu, ej såld

3. Stallet är inte godkänt för att ha hästar i, för små boxdörrar och stallgångar, dålig ventilation främst.

2010-12-21 @ 20:25:53
-

ska du fortsätta rida på enskede nu när du har egen häst? :)

2010-12-23 @ 00:21:19
Alexandra Johansson

Tycker jag låter som super krav! :) Bra med ordentligt ridhus och tränare nära nu när det är så kallt! :)

Kram

2010-12-23 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: