2010-08-08 ? 19:44:21

She is golden

Idag så hoppade vi lite och red lite markarbete med hästarna. Afro var väldigt pigg men jobbade bra :) Undrar om jag kommer klara av att lämna tillbaka henne nästa vecka, det kommer bli svårt. Haha, min hovlagare sa att jag borde köpa henne (mest för han tyckte hon var så snäll att sko men whatever), och jag håller verkligen med honom.






Om du har sett det lilla felet - Det var så i max fam minuter så var inte orolig :)
Om du inte har sett det - Toppen! Forsätt så!

Aja jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag låter det vara så försöker jag skriva så fort jag kommer på något kul :D
Hmm, funderar på att ha någon tävling där man vinner ridstrumpor/benlindor/hopskydd whatever lalala. Fett kul ju för då kanske någon mer börjar läsa här, plus att det blir ganska easy att vinna då inte så många kommer anmäla sig :)
Kommentarer
Clara

JAAA!tavling vill vi ha!:D:D

2010-08-12 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: