2010-08-13 ? 16:48:37

Home

Nu är hästarna tillbaka till östermalms ridskola igen. Det kändes först lite sorgligt, men det är lätt för mig att åka dit när jag vill för det är bara 15 min med 55an :)
Resan gick bra, hästarna var supercoola på båten, vi kollade till dom varje timme (som man ska/kan). Viktoria blev dock väldigt svettig så vi fick spola av henne efteråt. Sen blev jag så himla glad när dom fick stå i varsin box. Okej, dom kommer nog bli flyttade till spilta, men just nu är det iallafall två glaada hästar som står på östermalm :)
Sen så diskuterade jag en sak med hanna. Jag tänker nog inte säga vad ifall planerna ändras, men för er som vet vad jag snackar om så hoppas jag verkligen att det blir verklighet :)
Så nu är jag iallafall hemma efter att ha släpat med mig fem väskor på en kokhet buss i svarta ridbxor. Nu ska jag duscha och sen kommer Elin pelin hit och så tänkte vi gå ut och äta :) Kramar och pussar

old pic
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: